Dostawa
WYSYŁKA
1.
Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A lub firmy kurierskiej DPD. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
2.
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 3 do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy PHU Skorpion a Kupującym.
Paczki są wysyłane w dniach:
Poczta Polska - poniedziałek, środa , piątek o godzinie 14.
Kurier DPD - w dniach od poniedziałku do piątku o godzinie 13.
3.
Koszt dostarczenia zamówionego towaru uzależniony jest od jego wagi, lub objętości - w przypadku zamówienia którego waga przekracza 10 kg, lub kwota pobrania 200.00zł wysyłka możliwa tylko za pomocą firmy kurierskiej.
4.
Zapłata za towar uiszczana jest w zależności od wyboru proponowanej formy płatności.
5.
Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej lub pracownik Poczty Polskiej S.A. (jeżeli jest ona dostarczycielem przesyłki).
6.
Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
7.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
8.
Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją.
ZWROT
1.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar w celach nie związanych z działalnością gospodarczą, może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją.
2.
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem PHU Skorpion. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu
a) osobiście do siedziby firmy PHU Skorpion, ul. Nowy Świat 38, 20-418 Lublin wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną lub
b) wysłanie produktu do serwisu firmy na adres PHU SKORPION - Piotr Iwanejko ul. Nowy Świat 38, 20-418 Lublin, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.
3.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
4.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy PHU SKORPION nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
0 szt. - 0,00 zł
RC - SKORPION
ul. Nowy Świat 38
20-418 Lublin
tel/fax: 081 744-52-50
Godziny otwarcia:
pn-pt: 10:00 - 16:00
sobota: 10:00 - 13:00
Wyszukiwarka zaawansowana