Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o zastosowanie niniejszej procedury, w innym wypadku rozpatrzenie reklamacji może się znacząco opóźnić bądź reklamacja zostanie odrzucona.
1. W pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z informacją o tym jaki produkt uległ uszkodzeniu i usterce jaka wystąpiła. Czasem zdarza się, że problem można rozwiązać zdalnie bez dostarczania towaru.
2. Po uzgodnieniu dostarczenia towaru ze sprzedawcą do dalszej procedury reklamacyjnej niezbędne jest prawidłowe wypełnienie formularza serwisowego. Powinien on zawierać: nazwę towaru, nr katalogowy (jesli jest podany), numer zamówienia, dokładny opis zgłaszanej usterki, dane właściciela produktu (imię, nazwisko, adres, telefon oraz adres mailowy).
3. Przed dostarczeniem towaru należy przygotować orginał lub kopię paragonu/faktury lub wydruku zestawienia towarów, który jest dostarczany z każdym zamówieniem.
4. Reklamowany towar wraz z przygotowanymi wcześniej dokumentami należy dostarczyć osobiście lub wysyłkowo na adres:
PHU SKORPION
SERWIS
ul. Nowy Świat 38
20-418 Lublin
5. Koszt dostarczenia reklamowanego towaru do PHU Skorpion ponosi klient.
6. Reklamacja będzie rozpatrywana jeśli towar zostanie wysłany lub dostarczony osobiście najpóźniej w ostatnim dniu okresu gwarancyjnego.
7. Po dostarczeniu reklamowanego towaru do PHU Skorpion jest on wysyłany do właściwego serwisu producenta.
8. Po sprawdzeniu towaru przez wspecjalizowany serwis zapada dycyzja o rozpatrzeniu reklamacji. Klient jest informowany o tym fakcie drogą telefoniczną lub mailową. Jeśli decyzja jest negatywna serwis może zaproponować naprawę płatną (jeśli jest opłacalna) - klient podejmuje decyzję czy taka naprawa ma być wykonana czy nie.
9. Towar po zakończonej procedurze serwisowej wysyłany jest do klienta (na koszt PHU Skorpion) lub czeka na odbiór osobisty. Istnieje możliwość wysyłki serwisowanego towaru wraz z nowym zamówieniem. Koszt wysyłki serwisu jak i zamówienia ponosi klient.
10. Towary przyjęte do reklamacji lub naprawy płatnej, których właściciel zadeklarował odbiór osobisty po zakończeniu procedury serwisowej (towaru naprawionego i nie naprawionego lub wiemienionego na nowy), nie odebrane w ciągu 45 dni zostają uznane za porzucone i są utylizowane.
Dołączone pliki:
- » karta_serwisowa.doc (.doc, 63kB)