Grupy towarowe
Ustawienia sklepu

Zmień walutę

Produkty do porównania
Brak produktów do porównania.

Reklamacje

W przypadku reklamacji prosimy o zastosowanie niniejszej procedury, w innym wypadku rozpatrzenie reklamacji może się znacząco opóźnić bądź reklamacja zostanie odrzucona.

 

1. W pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z informacją o tym jaki produkt uległ uszkodzeniu i usterce jaka wystąpiła. Czasem zdarza się, że problem można rozwiązać zdalnie bez dostarczania towaru.

 

2. Po uzgodnieniu dostarczenia towaru ze sprzedawcą do dalszej procedury reklamacyjnej niezbędne jest prawidłowe wypełnienie formularza serwisowego. Powinien on zawierać: nazwę towaru, nr katalogowy (jesli jest podany), numer zamówienia, dokładny opis zgłaszanej usterki, dane właściciela produktu (imię, nazwisko, adres, telefon oraz adres mailowy).

 

3. Przed dostarczeniem towaru należy przygotować orginał lub kopię paragonu/faktury lub wydruku zestawienia towarów, który jest dostarczany z każdym zamówieniem.

 

4. Reklamowany towar wraz z przygotowanymi wcześniej dokumentami należy dostarczyć osobiście lub wysyłkowo na adres:

 

 

PHU SKORPION

SERWIS

ul. Nowy Świat 38

20-418 Lublin

 

5. Koszt dostarczenia reklamowanego towaru do PHU Skorpion ponosi klient.

 

6. Reklamacja będzie rozpatrywana jeśli towar zostanie wysłany lub dostarczony osobiście najpóźniej w ostatnim dniu okresu gwarancyjnego.

 

7. Po dostarczeniu reklamowanego towaru do PHU Skorpion jest on wysyłany do właściwego serwisu producenta.

 

8. Po sprawdzeniu towaru przez wspecjalizowany serwis zapada dycyzja o rozpatrzeniu reklamacji. Klient jest informowany o tym fakcie drogą telefoniczną lub mailową. Jeśli decyzja jest negatywna serwis może zaproponować naprawę płatną (jeśli jest opłacalna) - klient podejmuje decyzję czy taka naprawa ma być wykonana czy nie.

 

9. Towar po zakończonej procedurze serwisowej wysyłany jest do klienta (na koszt PHU Skorpion) lub czeka na odbiór osobisty.  Istnieje możliwość wysyłki serwisowanego towaru wraz z nowym zamówieniem. Koszt wysyłki serwisu jak i zamówienia ponosi klient.

 

10. Towary przyjęte do reklamacji lub naprawy płatnej, których właściciel zadeklarował odbiór osobisty po zakończeniu procedury serwisowej (towaru naprawionego i nie naprawionego lub wiemienionego na nowy), nie odebrane w ciągu 45 dni zostają uznane za porzucone i są utylizowane.

Dołączone pliki:

do góry
Producenci
Rozwiń pełną listę producentów
Koszyk

0 szt. - 0,00 zł

Przejdź do koszyka

Newsletter

Bądź na bieżąco.
Zapisz się do naszego newslettera!

logo RC - SKORPION

ul. Nowy Świat 38
20-418 Lublin

tel/fax: 081 744-52-50


Godziny otwarcia:
pn-pt: 10:00 - 16:00
sobota: 10:00 - 13:00

Logowanie
Oferta





OK





OK





OK
Sklep nie dysponuje tak dużą ilością towaru.
x
Dostępna ilość: szt.
Dodać do koszyka?
Czy na pewno chcesz usunąć ten towar z koszyka?
Stan niektórych towarów uległ zmianie i w chwili obecnej nie można ich kupić. Aby kontynuować zakupy usuń je z koszyka lub zmień ich ilość (towary zaznaczone czerwoną ramką).